Ben je niet tevreden?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Daarom proberen we dit samen zo goed mogelijk op te lossen. Want het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je per ongeluk het verkeerde product bestelt of dat iets kapot is. Een tevreden klant vinden we bij Trends&Lifestyle het allerbelangrijkst en daarom bieden wij standaard de volgende service:

  • Gratis terugsturen (binnen Nederland)
  • Je hebt 14 dagen bedenktermijn op al onze producten
  • Bij ruilen: je nieuwe product al de volgende dag in huis
  • Bij retour: binnen 14 dagen heb jij je geld terug
  • Als iets kapot is: een vervangend product al de volgende dag in huis

Op al onze producten 14 dagen bedenktijd

Toch niet helemaal tevreden met je aankoop? Je mag wettelijk gezien 14 dagen de tijd nemen om het product, zonder opgaaf van redenen, terug te sturen. Deze termijn gaat in vanaf het moment dat je de producten ontvangen hebt. Wanneer je jouw product retour hebt gemeld met ons formulier, heb je nog 14 dagen om het terug te sturen. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking teruggestuurd worden. Dus bekijk het product zoals je dat in een winkel zou doen. Haal bijvoorbeeld een potje crème voorzichtig uit het doosje en bekijk hem van alle kanten, maar draai de dop er niet af. Twijfel je over je aankoop? Heb je wel het juiste gekocht? Bel ons dan gerust even, we beantwoorden met liefde al je vragen!

Ruilen en terugsturen doe je zo

Ai, je hebt echt het verkeerde besteld. Ruilen of terugsturen? Dan kan via ons retourenformulier.

Er gelden een aantal regels voor het terugsturen van producten. Wanneer je deze in acht neemt, kunnen wij jouw retour snel en soepel afhandelen.

  •         Als je de gehele bestelling terugstuurt, stuur dan ook alle hierbij ontvangen geschenken terug. En als je een gedeelte van de bestelling terugstuurt, stuur dan alle geschenken waarvoor je niet meer in aanmerking komt terug. Wanneer je dit niet doet, zijn wij helaas genoodzaakt deze bij je in rekening te brengen.
  •         Wij vergoeden alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten die wij in rekening hebben gebracht voor het teruggestuurde product. Dit doen we zo snel mogelijk, maximaal binnen 14 dagen na de dag waarop je de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of jij hebt aangetoond dat je het product hebt teruggestuurd, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij ons betaald hebt (tenzij je instemt met een andere methode). Heb je je bestelling gedeeltelijk of volledig met een cadeaubon betaald? Dan ontvang je dit (gedeelte) als T&L Cadeaubon retour. De terugbetaling kost je niets.
  • De kosten voor het terugsturen binnen Nederland zijn voor onze rekening.

De kosten voor het terugsturen voor landen anders dan Nederland zijn:

– in geval van mankementen en/of een verkeerd product ontvangen voor onze rekening;

– bij vergissing van jouw kant zijn deze voor eigen rekening;

– ook bij een allergische reactie zijn deze voor eigen rekening;

Uitzonderingen

Omdat veel van onze producten beautyproducten zijn, kunnen we ze om hygiënische redenen niet terugnemen. Nadat jij een crème getest hebt, kunnen wij deze natuurlijk niet meer verkopen. Maar heb je een crème bij ons gekocht en ben je niet tevreden, laat het ons dan vooral weten. We horen graag van je wat er precies aan de hand is en of we je misschien op een andere manier kunnen helpen. Samen vinden we altijd een oplossing.

Klachtenafhandeling

Mocht je ondanks onze service toch niet tevreden zijn, dan kun je een klacht bij ons indienen. Je kunt deze klacht doorgeven per e-mail, per post of telefonisch. Zodra we je klacht hebben ontvangen, krijg je van ons een bevestiging. Onze afdeling klantcontact bekijkt jouw klacht en neemt zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen) contact met je op om deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens:

Trends&Lifestyle

Doelstraat 8b

4761 CG Zevenbergen

Tel.: 0168 – 852 098

E-mail: info@trendsandlifestyle.nl

Website: www.trendsandlifestyle.nl

Vind je het niet prettig om rechtstreeks bij ons een klacht in te dienen? Dan kun je ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).