Trends&Lifestyle verzendt jouw producten gratis

Heb je er helemaal zin in; lekker al je crèmes, reiniging en andere producten in je winkelmand en…. dan moet je verzendkosten betalen! Wat een anticlimax. Daarom verzenden wij alle bestellingen in Nederland gratis! Je producten worden bezorgd door Post NL, hierbij geldt: vandaag voor 17.00 uur besteld, morgen in huis.

Mocht je nu in het buitenland wonen, kun je nog steeds bij ons bestellen! Woon je in België of in Duitsland en besteed je meer dan €65,-? Dan is je bestelling nog steeds gratis. Voor bestellingen onder de €65,- rekenen we €4,95 verzendkosten. De bezorgtijd naar deze landen is 1 – 3 werkdagen.

Woon je in: Denemarken (exclusief Faeröer Eilanden en Groenland), Finland, Frankrijk (inclusief Corsica en Monaco), Griekenland, Hongarije, Italië (exclusief San Marino en Vaticaanstad), Luxemburg, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische Eilanden), Verenigd Koninkrijk (incl. Noord-Ierland, excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden of Zwitserland? Besteed dan minimaal €125,- en je bestelling is nog steeds gratis. Onder dit bedrag rekenen wij € 12,95 verzendkosten. De bezorgtijd naar deze landen is 2 – 4 werkdagen.

Voor alle overige landen geldt: besteed meer dan €250,- en wij verzenden je producten gratis. Onder dit bedrag rekenen wij € 29,95 verzendkosten. De bezorgtijd voor alle overige landen is 4 – 10 werkdagen.

POSTNL bezorging

Al je aankopen worden bezorgd door PostNL. PostNL behoort tot de top in Europa als het gaat om betrouwbare en nauwgezette levering van pakketjes. De bezorgdagen van PostNL zijn: dinsdag t/m zaterdag.

Jouw pakketje wordt bezorgd op

Bestel je op werkdagen vóór 17:00uur, dan wordt je pakket, mits alle artikelen voorradig zijn, dezelfde dag nog aangeboden voor verzending. Dan heb jij je pakketje de volgende dag al in huis. Zodra wij je pakket hebben aangeboden voor verzending, ontvang je een mailtje met daarin een jouw persoonlijke track & trace code. Hiermee kun je op de website van PostNL https://mijnpakket.postnl.nl/inbox, bekijken hoe laat de chauffeur je pakket komt bezorgen. In het buitenland gelden andere bezorgtijden, die vind je hierboven.

De bezorgdagen van PostNL zijn als volgt

1e bezorging

2e bezorging

dinsdag

woensdag

woensdag

donderdag

donderdag

vrijdag

vrijdag

zaterdag

zaterdag

maandag

 

Extra veiligheid voor jou

Pakketjes met een waarde boven de €250,- of pakketjes buiten Nederland worden altijd met verhoogde aansprakelijkheid verzonden. Dit biedt jou een extra garantie dat jouw producten veilig bij jou aankomen. Daarom kunnen deze pakketjes niet bij de buren worden afgegeven.

Als je niet thuis bent

Misschien ben je gewoon aan het werk als je pakketje wordt bezorgd, of, zul je net zien, ben je even op en neer naar de supermarkt. Als PostNL jou niet thuis treft, leveren ze (mits het pakket een lagere waarde heeft dan €250,-) het standaard af bij je buren. Mocht dit ook niet lukken, dan ontvang je altijd een berichtje in de brievenbus van de bezorger. Op dit bericht staat jouw persoonlijke ‘niet-thuis-code’. Met deze code kun je op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een tijdstip dat het jou beter uitkomt.

Pakketje afhalen

Wanneer zowel jij als je buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan kun je met het bericht van de bezorger jouw pakket ophalen op één van de PostNL Postkantoren. Meestal is dit het Postkantoor wat het dichtst bij je in de buurt zit. Je hebt twee weken de tijd om je pakket op te halen. Daarna gaat de zending retour naar ons. Kom je je pakketje halen, zorg dan altijd dat je een geldig legitimatiebewijs bij je hebt.

Liever niet bij de buren

Wil je geen bezorging bij de buren? Dan kun je dit bij het afronden van je bestelling aangeven door te kiezen voor de verzendmethode ‘Geen bezorging bij de buren’. Nu weet je zeker dat PostNL het pakket alleen bij jou kan afgeven.

PakjeGemak, haal je pakket meteen op bij het Postkantoor.

Kom je uit je werk altijd langs de supermarkt of het Postkantoor? Dan is het misschien veel handiger om je pakje daar te laten bezorgen. Dan hoef je niet thuis te blijven om je pakketje in ontvangst te nemen. Kies dan bij je bestelling voor ‘PakjeGemak’. Nu bepaal je zelf wanneer en waar je je bestelling ophaalt. Je hebt de keuze uit meer dan 2000 goed bereikbare locaties met ruime openingstijden. Er is er altijd wel eentje in de buurt.

‘s Avonds laten bezorgen kan ook

Ben je overdag altijd aan het werk, laat dan je pakketje op een door jou gekozen datum ’s avonds bezorgen tussen 18:00u en 22:00u. Wel zo makkelijk.

Betalen bij ontvangst (rembours)

Bij een pakket of brief met betaalservice, ook wel rembours genoemd, betaal je pas als wij de zending bezorgen. Wij overhandigen de zending aan jou, een gemachtigde of volwassen huisgenoot van 18 jaar of ouder. Je kunt het bedrag van de rembourszending alleen contant en gepast betalen aan de chauffeur. De chauffeur heeft geen wisselgeld. Je kunt ook niet pinnen. Wil je gebruik maken van deze verzendmethode? Hou er dan rekening mee dat dit € 15,95 kost.

Legitimatiebewijs

Bij het ophalen van je pakketje moet je je altijd kunnen legitimeren. Vergeet daarom geen geldig legitimatiebewijs mee te nemen.